05 August 2011

3 Jam Tak Cukup

Assalammualaikum wbt.


Mata aku macam mata dia sekarang. Bukan tang yang pandang slek tu. Tang yang mengantuk tu. Woooiiiii...3 jam tak cukup lah. Aku manusia la. Nak tidur jugak. Asyik buat kerja je dari tadi.

Lappy ni tak reti mengeluh ke tengok muka aku?? Cuba cakap...suruh aku tidur ke. Ape ke. Adus...

Malam ni lagi lah. Kerja menimbun nak mampusss...semoga aku tak mengantuk or pengsan ke.

Ya Allah, kuatkanlah hambamu ini. Chill....tolong la mata chill sikit boleh??

Sekian. Salam.

*jimmy neutron macam cool je. hebat betul. aku fan kau jimmy. haha*

5 comments:

Mior Syabab said...

Aktif betol kau harini. Banyak gila post. ahah. Kau ade kerja pe mlm2 buta?

Farah Fazira said...

malam tak buta sangat aku kerja..ni aku cilok2 on lappy tau..hari ni?? 2 post je..ape kau..malam nanti aku post lagi..tunggu...hehehe

*kerja malam ni, buat cookies raya ngan mak aku*

A'an said...

Kucing itu comel sangatttt!

Hafizin Jamil said...

mata kucing tu tengah mengantuk ke tu?haha

Farah Fazira said...

ye la..mengantuk sangat lerr die tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...