20 May 2014

Annual Dinner Suksis 2014

Assalammualaikum.

Hai guys. Entry kali ni panjang dan banyak gambar sikit lah. Saje nak kongsi cerita apa yang berlaku hari Sabtu baru baru ni. Hmmm macam mana nak mula eh? Okay. Hari Sabtu ni bagi kami warga Suksis memang hari latihan kami. Tapi nak dijadikan cerita hari Sabtu lepas ni takde latihan. Pagi tu kami PT macam biasa, ada senamrobik dan kami dibekalkan makanan. Haaa actually program harini memang full organized by adik adik kami Tahap 2.

So, lepas habis senamrobik bagai. Ada sukaneka. Banyak lah game. Sharpshooter lah. Ironman lah. Sukaneka lah. Banyak banyak. Tapi satu pun aku tak masuk sebab sibuk tengok game basketball yang dalam masa sama ada jugak masa tu. So, menepek lah kat court basketball tengok diorang main.

Disebelah petang pulak, kami ada AGM. Annual Grand Meeting. Ni lah masanya nak bubarkan jawatankuasa yang ada. Lepas tu ada sesi mengundi calon untuk MT dan Exco yang baru. Disebabkan aku malas nak letak caption setiap gambar. Korang bayangkan aje macam mana situasi dia eh.


MT Exco 203/2014










Calon MT Exco 2014/2015








Masa pengundian


Undi yaw!


Mantan Presiden Suksis, Hazim Bachok







Habis dengan AGM petang tu. Beralih pula pada event malam. Malam Sabtu tu, kami ada Annual Dinner Suksis yang julung kali diadakan. Almaklumlah dah nama julung kali, grand lah sikit. Dinner tu berlangsung kat De Rhu Resort, Kuantan. Dari Gambang hampir sejam jugak nak sampai ke sana. Kami bertolak pada jam 5.40 petang dan sampai jam 7 malam. Sampai je kami solat lepas tu terus masuk dewan untuk program.

Haaa nama pun dinner. Makan lah kan. Tapi disamping tu, kami ade buat sesi pengenalan kepada MT Exco baru yang telah diundi petang tu. Kebetulan pula, kami punya jurulatih, En Mail nak berpindah, itu yang majlis makan malam ni. Adik adik Tahap 2 yang organize dinner ni. Katanya, malam penghargaan kepada kami Tahap 3 yang nak bertauliah dan menamatkan latihan. Huuu alhamdulillah. Tamat akhirnya. Nah, aku belanja gambar. Tapi gambar ni banyak sumber. DSLR aku yang aku tak tahu orang tu reti guna ke tak. Aku bagi je dia amek. Haha. 














Jurulatih jurulatih kami


Guys Tahap 2 Pekan








Yeah. We all geng satu meja. 


Hoi seronoknyaaa..














Ni lah En Mail yang nak pindah tu.



Kami Skuad 5 Suksis UMP!











Faiz Fadzil karok boh!








Me and my buddyz, Mina. #ootd















Sekian sahajalah aku belanja gambar. Apa yang aku boleh katakan, aku puas hati. Get along dengan kawan kawan, adik adik, jurulatih jurulatih. Seronok! Dinner yang pertama dan terakhir. Aku happy. Dan pastinya ada jugak terbit rasa sedih sebab ni last semester bersama Suksis dan lepas ni takde dah. Dah tauliah. InshaAllah. Okay, sampai sini je lah. Nanti ade event lagi, aku up gambar. Gambar yang tak di up mungkin ade sebab tersendiri. Aku menjaga hati semua pihak. Maaf atas kekurangan. Bye. Salam. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...