14 February 2013

Oh My Result !

Assalammualaikum wbt.

Lama tak update blog ni. At last dapat jugak update walaupun dalam keadaan tak sihat. Nak cerita apa pun aku tak tahu. Nak cerita pasal camping PGA, belum ada mood. Sebab masih dalam mood dapat result sekarang ni. Cerita pasal result lah. Menarik ke tak menarik, nak cerita jugak. Don't care!!

Semalam 13/2/2013. Result sem 3 dikeluarkan. Aku tak mau tengok. At last hari ni aku tengok jugak. Sangat mengejutkan. Tapi alhamdulillah masih di paras 3. Alhamdulillah. Cuma sekarang ni perlu usaha double triple lagi. Kecewa memang kecewa. Tapi itulah dia usaha aku, itulah yang aku dapat. So, aku dah redhakan. Memang bukan mudah nak bawak subjek engineering ni. Lagi-lagi aku bukannya seorang yang genius tapi I try my best setiap kali exam. Tapi nak buat macam mana. Itulah hasilnya.






Aku anggap ini satu ujian dari Allah. Mungkin sebelum ni aku selesa, aku bangga dengan result aku. Tapi sekarang aku kena sedar yang aku kena usaha lagi untuk dapat yang lebih baik dari sekarang. Sebelum jatuh tergolek-golek baik insaf dari sekarang.

So lepas ni bukan kena study smart je, kena study hard hard hard. Supaya tak menyesal di penghujungnya macam sekarang. Anyway, aku bersyukur sangat sebab dengan result macam ni Allah bagi aku kesedaran. Kalau tak, aku rasa aku masih je selesa dengan apa yang aku ada. So, let's strive for our excellent next semester. Chaiyok!!! In Sha Allah. :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...