26 December 2012

Souvenir dari Thailand

Assalammualaikum wbt. Hai semua.

Lama tak update blog kan? First of all, today is my mom birthday. So, here i want to wish her HAPPY BIRTHDAY to Puan Norhayati binti Mohd Sarip. May ALLAH bless you mama. Hope mama happy dan sentiasa sihat disamping kami. Mohon ampun dan maaf ye kalau ada salah silap. Hehe.

Done with it. Next, nak story lerr sikit. Minggu lepas kan depa dok pi Thailand yang ada Khidmat Komuniti tu. So, mereka-mereka semua balik ada la beli souvenir sikit untuk beta tuan puteri yang comel, comot dan chubby ni. Hehehe.

Nak lihat?

Semua hadiah yang aku dapat :)

First, ni baju Mr Dimple kasi. Haaa sama dengan baju dia. Woot woot. Haha. Tapi one thing je aku puji, dia pandai pilih baju. Tak tau la. Simple tapi cantik. Kalau aku, aku suka yang macam serabut sikit. Macam banyak corak. Tapi dia, simple and nice. Thanks awak. :)


I love Hatyai and you. :)

Next, ni pulak gajah!! Actually aku kirim gajah kat dia. Tapi orang lain yang bagi. Hehe. Ni housemate bagi. Lidia, Shakey and Wany. Thanks korang. Macam tau aku tengah kecewa tak dapat gajah dari dia. Huhu. Yeay ! Dapat jugak akhirnya. :)


Gajah putih, baru betul Thailand :)

Next...Tadaaaa. Duit yang menyerupai keychain. Eh? Terbalik eh? Hehe. Ni Hakim Z bagi. Hakim ni kawan Mr Dimple. Tak sangka, Hakim ingat kat aku. Actually aku baru je rapat dengan Hakim Z ni. Baru jugak la. Dalam 2 minggu before diorang ke Thailand. And tak sangka dia ada belikan aku something from Thailand. Hehe. Thanks Laksamana Hakim Z !!


Boleh gantung kat beg ! 

Seterusnya, pelekat kat peti ais ni Mr Dimple bagi jugak. Tapi memandangkan aku tak suka kumpul benda macam ni. So, aku bagi kat mama. Mama je yang ade hobby macam tu. Hehe. Mama tunggu eh, kakak balik nanti kakak bagi kat mama. :)


Floating Market !

Last but not least ! Pouch kecik ni. Roommate kesayangan bagi a.k.a best fren saya, Shakey! Hehe. Thanks ! Sebab purple ni my favorite colour. Love it so much !! :)


Dah seminggu dah rasmi. :)

Itu sahaja untuk kali ini. Hehe. Thank you everyone sebab bagi kenangan dari Thailand. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...