19 May 2012

Ironman Challenge UMP

Assalammualaikum wbt.

Minggu lepas gambar bercerita, kini aku akan bercerita sendiri apa yang terjadi pada 19 May 2012 hari ni. Pertama sekali, hari ini aku ada handle satu program iaitu Ironman Challenge UMP anjuran Perwakilan Kolej Kediaman 5 UMP. So, aku sebagai setiausaha untuk program ini.

Sebenarnya program ini tak adalah hebat gila macam tajuk dia sebab actually masa yang diberi untuk adalh singkat bagi semua MT dan AJK untuk membuat persiapan. Tapi kami berusaha jugak. Program ni actually adalah relay bagi larian, berkayak dan berbasikal. Kira pusing satu UMP la. Yang bestnya, program ni menuji stamina peserta. Hanya terhad kepada 60 peserta sahaja.

Memandangkan satu keping gambar pun aku tak sempat ambil, so aku just tunjuk dia punya poster dan banner je lah eh.

Banner :)
Poster


Seterusnya, aku nak puji semangat peserta lah. Tak ada yang injured. Walaupun bagi aku track untuk program ni sangat jauh tapi diorang habiskan jugak. Itu je. Lagi satu, semangat semua AJK dan MT. Itu lagi satu aku respect. Kami kenal dalam masa yang singkat tapi kami boleh buat kerja dengan kerjasama yang ada macam dah prepare sebulan awal. Apapun, congrates to all AJK yang terlibat. 

Itu je kot aku nak cerita, sebab kalau ada gambar lagi best nak cerita. Tapi tak ada kan, tak pelah. Lain kali insyaallah.

Sekian, salam :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...