17 November 2011

Terima Kasih

Assalammualaikum wbt.

Saya FARAH FAZIRA BINTI KAMARUZAMAN ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa yang wish saya pada hari kelahiran saya semalam, 16/11/2011 samada di facebook, messaging, blog or dimana-mana sahaja. Terima kasih sangat-sangat. Jasamu amat kuhargai. Hehe. Terutamanya pada :

  • Fifi Amin, yang mana berada dimana-mana sahaja saya berada.
  • Shakira, Azizi dan Dalila yang membawa saya berjalan-jalan di bandar Kuantan. Thanks, i have a nice with you guys.
  • Akmal Haziq yang jawab call yang free tu tidak henti-henti
  • Amirruddin yang buat aku hargai erti PANGGILAN PERCUMA
  • Khairul Azlan, yang beri saya happy dan suka nak sembang-sembang dengan awak.
  • Housemateku, Fatihah, Lela, Lina, Ain, Kak Sha, Eyza dan Diana untuk suprise birthday supper yang simple dan best.
  • Mama, papa dan adik yang wish awal-awal lagi seawal 12/11/2011.

Terima kasih anda semua. :))

Sekian sahaja dari saya. Salam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...