04 April 2010

MOTIVASIKAN DIRIMU

hari ini aku buat 2 entry..tadi story pasal sekolah kan..sekarang..hm..tadi aku baru je habis baca satu buku ni..hm..buku ni da lama wujud kat rumah..cuma malas nk baca..nampak macam tak best tapi aku try la baca..dalam kul 3 aku baca buku ni..sampai tetido..ntahla..bagi aku tak best tapi buku ni boleh bimbing kita sebenarnya..heheh..aku bangun and then sambung baca lagi..tak abes lagi..esok cuti, so aku akan sambung esok..heheh..tajuk nak gempak kan..





7 FORMULA UNTUK HIDUP SUKSES






nanti kalau aku da abes baca buku ni..aku akan story ape yang terkandung dalam buku ni..tak salahkan kongsi ilmu..hm..bak kata Nabi Muhammad..

"beramal dengan ilmu yang didapati"

insyallah..nanti aku story lagi..heheh..chow..salam..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...